Abonnement - Kroon Financieel Adviesbureau

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu

Abonnement

Tarieven


Het serviceabonnement van John H. Kroon Financieel Adviesbureau heeft uitsluitend betrekking op de z.g. “complexe producten”. Dit zijn producten waarbij wij als financiële dienstverlener voor u een traject op maat moeten uitzetten. Hieronder vallen:

- levensverzekering (w.o. lijfrente);
- spaar- en bankspaarproducten;
- arbeidsongeschiktheidsverzekeringen;
- beleggingsproducten;
- uitvaartverzekeringen;
- hypotheken*;
- pensioenen*.

*) Dit zijn wel complexe producten, maar advies en bemiddeling hiervoor is niet opgenomen in het abonnement.
   De beantwoording van algemene informatieverzoeken uiteraard wel.

Wat is uw voordeel bij een Serviceabonnement?

Met het serviceabonnement van John H. Kroon Financieel adviesbureau kiest u voor gemak, zekerheid
en kostenbesparing. Het voorziet in een groot aantal diensten, zodat u geen omkijken meer heeft naar de inbegrepen producten en hierover altijd een advies op maat krijgt.
Tegen een klein bedrag per maand bent u verzekerd van een compleet dienstenpakket.
U krijgt daarbij regelmatig inzicht in uw persoonlijke financiële situatie en, indien gewenst, een periodieke update van al deze producten.

Om allerlei redenen kan uw persoonlijke financiële situatie wijzigen: gezinsuitbreiding, een nieuwe baan, een nieuwe woning, ziekte, echtscheiding, etc. Met een abonnement bent u er zeker van dat u, zonder extra kosten of tegen een gereduceerd tarief, een beroep kunt doen op onze expertise. Hiermee kunt u zorgen dat uw financiële situatie altijd up-to-date blijft.

Uiteraard blijft het altijd mogelijk om zonder abonnement van onze diensten gebruik te maken, maar sinds 1 januari 2013 zijn wij, als gevolg van de nieuwe wet- en regelgeving, genoodzaakt hiervoor ons volle uurtarief bij u in rekening te brengen. Dat kan voor u minder voordelig uitvallen, terwijl u als abonnee ook korting op dit uurtarief ontvangt voor onze overige dienstverlening.

Wat houdt een abonnement in?

Het abonnement omvat de volgende diensten*:
- Advies en bemiddeling voor de inbegrepen producten;
- Het verwerken en begeleiden van de aanvragen van de inbegrepen producten;
- Het verwerken en begeleiden van de wijzigingen op bestaande polissen;
- Het regelen van de overstap van elders lopende verzekeringen;
- Gratis antwoord op al uw vragen over de inbegrepen producten;
- Elke drie jaar een overzicht van uw lopende polissen en tijdige waarschuwing bij expiratie;
- 10% korting op het advies- en bemiddelingstarief voor hypotheken en pensioenen;
- 10% korting op het tarief voor onze overige dienstverlening**, zoals administraties,
  belastingaangifte en coaching;
- Toezending van onze digitale nieuwsbrief.

*) Deze voordelen gelden ook voor uw partner en thuiswonende kinderen tot 18 jaar.
**) Schadeverzekeringen zijn geen complexe producten en vallen niet onder dit abonnement. Advies- en bemiddelingskosten hiervoor zijn al
     inbegrepen in de premie voor deze producten

Voorwaarden

Het serviceabonnement heeft een minimale looptijd van 12 maanden en is daarna op ieder gewenst moment opzegbaar, met een opzegtermijn van een maand.
De abonnementskosten worden automatisch (maandelijks of jaarlijks)
geïncasseerd.  

Interesse? De volledige voorwaarden en een aanmeldingsformulier kunt u hier downloaden.


 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu